۳۳۱۰۸۰۰۰ -۰۴۱

شماره ثبت سفارش

۸ الی ۱۷

شنبه - پنج‌شنبه

رشد 100 درصدی تولید گسترش فولاد حامد با افتتاح فاز جدید

مدیرعامل شرکت گسترش فولاد حامد از رشد 100 درصدی تولید این کارخانه در سال 1402 با افتتاح فاز جدید و افزایش 4 خط تولیدی خبر داد.
علیرضا حمل کاری اظهار کرد: ظرف چند ماه آینده و با افتتاح خطوط جدید تولیدی گسترش فولاد حامد علاوه بر رشد تولید، محصولات جدیدی نیز به بازار فولاد ایران عرضه خواهد شد.
وی تاکید کرد: افزایش 4 خط تولیدی به گسترش فولاد حامد از جمله برنامه های توسعه ای سال 1402 هلدینگ حمل کاری است که شامل به روزترین ماشین آلات خواهد بود.
حمل کاری افزود: در صورت فعالیت این 4 خط به صورت 2 شیفت شاهد افزایش بالغ بر 100 نفر در حوزه اشتغالزایی هلدینگ خواهیم بود. علاوه بر این افتتاح فاز جدید رشد 100 درصدی میزان تولید را نیز در هلدینگ حمل کاری به دنبال خواهد آورد.

وی تصریح کرد: گسترش فولاد حامد با افتتاح این فاز توسعه ای به عنوان شرکت تولید کننده انواع لوله و پروفیل سبک صنعتی و گالوانیزه نیز مطرح خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گسترش فولاد حامد با اشاره به نامگذاری سال 1402 به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید، گفت: امیدواریم با حمایت های دولت برای تامین انرژی و مواد اولیه بتوانیم یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تحقق واقعی شعار سال باشیم.
شرکت گسترش فولاد تبریز تولید کننده انواع لوله، قوطی، پروفیل و بیضی فولادی است.