۳۳۱۰۸۰۰۰ -۰۴۱

شماره ثبت سفارش

۸ الی ۱۷

شنبه - پنج‌شنبه

کارگران ستون فقرات تولید

« کارگر ستون فقرات تولید است.»
مقام معظم رهبری

بدون شک هر واحد تولیدی نه به دستگاه ها و تجهیزات خود، بلکه به نیروی انسانی و کارگرانی زنده است که هر روزه ارزشمندترین زمان های خود را به انجام کاری می پردازند تا چرخ تولید در ایران قدرتمند، همچنان در حرکت نگه داشته شود. اگر علی رغم تحریم های ظالمانه غرب، هنوز هم ایران با اقتدار بر روی پاهای خود ایستاده و صنعت و تولید در جهان حرفی برای گفتن دارد، مدیون کارگرانی هستیم که به شغل خود، به تولید و به کار سخت اما ارزشمند خود افتخار می کنند.
روز جهانی کارگر و هفته کار و کارگر فرصت مغتنمی را پدید می آورد تا از تمام پرسنل زحمتکش آریا سهند تبریز تقدیر و تشکر کنیم. پرسنلی که نه فقط به عنوان کارگر بلکه به عنوان دوست، برادر و همراه همیشه و در طول سال به همراهیشان افتخار کرده ایم و برادرانه در کنار هم اوقات خوش و سرشار از موفقیتی را گذرانده ایم.
اگر گروه صنعتی آریا سهند تبریز و شرکت گسترش فولاد حامد در طول یک سال گذشته، توانسته است در مسیر رشد و توسعه خود حرکت کرده، در جبهه افزایش تولید و صادرات موفق باشد و به یک برند مطمئن با محصولات با کیفیت تبدیل شود، در سایه فعالیت های خالصانه شما عزیزان بوده است.
به سنت سال های گذشه، بر خود وظیفه دانستیم تا این روز بزرگ را که نشانگر اهمیت کار و کارگر است، خدمت‌تان تبریک و تهنیت عرض نماییم. با سپاس از خانواده‌های محترم شما عزیزان که با حمایت های معنوی خود زمینه‌ساز حضور موفق‌تان را در گروه صنعتی آریا سهند تبریز و شرکت گسترش فولاد حامد فراهم نموده‌اند؛ برایتان سربلندی و پیروزی آرزو می کنیم.